چطور صفحات سایت را برای بهبود سئو حذف کنیم؟
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت برخی از اشخاص تصور میکنند هر چه تعداد صفحه های وبسایت اضافه باشد، می‌توانند مقام بهتری در نتیجه ها گوگل به دست بیاورند. در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم در خصوص حذف صفحه های بیش تر وب سایت کلام کنیم و شما‌را با شایسته ترین طریق‌ها راجع‌به شناسایی صفحه های بی‌بهره و نادر قیمت در وب سایت آشنا کنیم. برخلاف تصور رایجی که موجود است، کمیت و تعداد صفحه ها تارنما اهمیت چندانی در بهینه سازی ندارد بلکه کیفیت صفحه ها میباشد که برای یک وب سایت اینترنتی بها تولید مینماید. ارتقا تعداد صفحه های وبسایت خیر صرفا به بهبود seo وبسایت شما یاری نمی‌نماید، بلکه ممکن میباشد سبب بوجود وارد شدن صفحه های زامبی در وبسایت شود که درجه بقیه صفحه ها را از میان می برند و سبب میشوند که پیج رنک گوگل صفحه های تارنما دربین تعداد صفحه های بیشتری تقسیم شود و از قیمت صفحه ها گرانبها وب سایت شما کاسته شود.

در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم به چگونگی حذف صفحه های وب سایت و نقش کاهش تعداد صفحه های وب سایت در بهبود بهینه سازی وب سایت بپردازیم. پس، تا آخر این نوشته‌ی علمی با ما یاروهمدم باشید.

در بالا شمارا با مضمون‌ هرس کردن محتوا content pruning آشنا میکنیم:

هرس کردن محتوای وبسایت به معنای تجزیه و محاسبه و تحلیل محتوای وبسایت و حذف صفحه های ناکارآمد و بی کیفیت از نتیجه ها جستجوی گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد.

نحوه های هرس کردن محتوای بی کیفیت:

ریدایرکت 301 (redirect 301)
تازه ایندکس کردن صفحه ها (noindex, follow)
حذف url از وبسایت و ساخت کد خطای 404
طرز نخستین: زمانی که محتوای صفحه ها وبسایت شبیه و در حدود یکدیگر میباشد، از ریدایرکت 301 به کارگیری میکنیم، در او‌لین مرحله شایسته ترین ورقه راجع به آن مورد را گزینش میکنیم، بعد از آن محتوای کلیه صفحه های دیگر را با ورقه گزینش گردیده مخلوط کرده و بهبود میدهیم، در غایت بقیه صفحه های شبیه را به کاغذ اصلی تعیین گردیده ریدایرکت 301 می کنیم.

طریق دوم: وقتی که وب سایت دارنده صفحه های ضعیف و معدود کیفیت البته مربوط به مسئله وبسایت میباشد، از نوایندکس کردن استعمال میکنیم. این صفحه ها را نمی اقتدار حذف کرد زیرا بودن آنان لازم میباشد ولی از طرفی این صفحه های، چندان کیفیت عالی و حاذق نیستند.

طریق سوم: وقتی که کاغذ‌ای از تارنما برای یوزرها وب سایت اثر گذار و کاربردی نباشد یا این که با قضیه کار وبسایت دارای ارتباط نباشد یا این که از طرف یوزرها اینترنتی سرچ نشود، آن URL حذف میشود. حذف کردن URL از درون تارنما به‌این معناست که روبات گوگل و کاربرانی که به نشانی قبل مراجعه می کنند کد خطای 404 اخذ نمایند. این مورد سبب می گردد که گوگل به مرور برگه متبوع را از ایندکس خویش بیرون نماید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: